Tiltrækning. Vurdering. Udvikling. Fastholdelse.

 Tager man et kig på vores branche, er der mange holdninger til, hvad Talent Management er. Er det en personlighedstest med efterfølgende feedback? Er det et fire timer langt interview, der udfordrer kandidatens styrker og svagheder? Eller er det noget helt tredje?

For os er der ingen tvivl. Talent Management er alt det ovenstående – og meget, meget mere. Det er, kort sagt, udvikling af mennesker.

Talent Management sker ikke af sig selv.

 

Hos Hudson Nordic kombinerer vores test- og assesment-værktøjer med effektive og veldokumenterede metoder og processer, når vi hjælper vores kunder med at tiltrække, udvikle og fastholde ledere og specialister. Alt sammen krydret med hundrede procent transparent kommunikation.

Faktum er nemlig, at virksomheder og organisationer kun er så gode som de mennesker, de har ansat. Af samme årsag burde intet være vigtigere end tiltrækning, udvikling og fastholdelse af de dygtigste og mest engagerede medarbejdere.

Tiltrækning af dygtige medarbejdere er dog én ting. Men at lave en strategi for udvikling og fastholdelse af selvsamme medarbejder – og holde sig til planen baseret på dybe indsigter i personens potentiale og færdigheder – er en helt anden.

Du ved,

hvad du har.

 

Men ved du også, hvad du ikke har?

Som en erfaren partner med dyb indsigt i hele medarbejderes livscyklus bringer vi struktur, erfaring og konkrete HR-løsninger til bordet, når vi mødes til en snak om din virksomheds udfordringer.

Vi tilbyder en række initiativer og aktiviteter, som understøtter netop den udfordring, du står overfor. Måske har du som leder brug for at få en ‘second opinion’ på din slutkandidat? Eller måske har du – eller dine nøglemedarbejdere – netop nu mulighed for at få lidt ekstra udvikling?

Hvad det end er, så kan vi hjælpe. Vi har dygtige, certificerede assessorer, der alle har samme perspektiv på udvikling af mennesker. Og det gælder på tværs af Norden, så uanset om du kontakter os eller vores nordiske kolleger i Sverige og Norge, er det samme høje standarder og veludviklede metoder, vi arbejder ud fra.

Assessment & Development Centre

En dag du sent vil glemme.

Når kunder og kandidater møder op i vores Assessment og Development Centre er det vores vigtigste opgave at skabe trygge og professionelle rammer for en udfordrende dag i udviklingens tegn.

Det gør vi blandt andet ved at informere og briefe grundigt på forhånd, så båder kunder og kandidat er forberedte på dagen der kommer. Under Assessment / Development Centret gør vi alt for at gennemgå øvelserne i dybden, lytte på spørgsmål samt sørge for en sublim service i løbet af dagen.

Plads til kunder og kandidater.

Vi stræber altid efter at skabe dét ekstra for både kunder og kandidater – og hører ofte, at vi med stor succes balancerer vores fokus på begge grupper.

Årsagen til succesen er – i vores optik – at vi går virkelig langt for at sætte et menneskeligt og empatisk præg på processerne. Vi fokuserer for eksempel altid på, at det skal være en god og givende oplevelse at møde Hudson Nordic. Uanset om man som kandidat får jobbet eller ej.

Vi tager vores kandidater og kunder i hånden hele vejen fra opstart til afslutning af processen.